Itsenäisyyspäiväjuhla 6.12.

Perhon seurakunnan, kunnan ja LC- Perhon ja Perhon veteraanijärjestöjen yhteinen Itsenäisyyspäivän juhla pidetään 6.12.2021 seurakuntatalolla. Juhlaan tulee ilmoittautua 30.11. mennessä Perhon seurakunnan viraston numeroon 040 7603 411. Juhla voidaan pitää ja ylittää jopa 100 hengen osallistuminen, mutta osallistuminen edellyttää koronapassin esittämistä. Osanottaja voi esittää Oma kannasta (www.kanta.fi) saatavan koronapassin joko paperitulosteena tai mobiililaitteestaan.

Huom. Koronapassia ei tarvita itsenäisyyspäivän jumalanpalvelukseen tulijalta.

Yleisohjeena kaikkialla voidaan todeta, että vain terveenä tullaan tilaisuuksiin, joissa on vahva suositus kasvomaskin käytöstä, turvaväleistä ja käsihygieniasta huolehtimisesta.

Seuraamme Avin, Thl:n ja Soiten koronaohjeita, joidenka vuoksi muutokset ovat mahdollisia lyhyelläkin aikavälillä.

2021-11-17 13:10:42.0